poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Szafirki wiosenny ideał!!



Witajcie, dzisiaj kolejna wiosenna odsłona. Za oknem słońce toczy walkę z wszędobylskim  śniegiem.( I jak na razie słonce wygrywa!!!!!!). A ja chce pokazać kwiat mojego dzieciństwa - Szafirki. To wyjątkowy kwiat, który od zawsze rośnie pod moim oknem i w majowym słonku cieszy moje oczy, uwodzi powonienie i raduje duszę. Nie wyobrażam siebie wiosny bez nich.!! Obdarowując kogoś szafirkami mówimy tej osobie, że jest naszym ideałem! Dla mnie idealny jest jako kwiat. Mimo swojego niepowtarzalnego piękna nie jest aż tak często wybierany do ślubnych stylizacji w naszym kraju. Najczęściej możemy go spotkać w kompozycjach doniczkowych. Ale czas to zmienić
Szafirki to niebanalne, subtelne, niecodzienne kwiaty do Waszych ślubnych stylizacji. Same w sobie są bardzo delikatne i niezauważalne jako pojedyncze kwiaty, dopiero w skupisku pokazują swoje piękno i moc. Zachwycają także swoim, niespotykanym w świecie kwiatów, kolorem.  
Mają niestety jedną wadę, a może tylko drobną niedogodność, rosną do max 20-25 cm. Co pozwala na wykorzystanie ich tylko do niskich kompozycji kwiatowych.
Sami zobaczcie jakie cuda można z nich wykonać. Panno Młoda jeśli jeszcze zastanawiasz się nad wyborem kwiatu  do ślubu to idealny wybór:) Gorąco polecam!! 








A tu moja perełka, tak już na sam koniec szafirkowego zawrotu głowy:) Uwielbiam...
Źródło;anniesflowerfarm.com,  flowermag.wordpress.com, brides.com, colincowieweddings.com,
theeburycollection.com, brides.com, preparetowed.com, pinterest.com, .theknot.com, iheart-flowers.blogspot.com bigpartiessmallspaces.com, bouquetbridal.blogspot.com, sbchic.com, tossthebouquettx.com

Do zobaczenia już jutro:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz