czwartek, 25 kwietnia 2013

Małe dzieła sztuki - dekoracje pleców!


 Witajcie:) to była bardzo długa przerwa, taka trochę niezapowiedziana i na pewno niespodziewana z mojej strony:). Może nie wszyscy wiedzą ale w Polsce w zeszłym tygodniu odbyło się wielkie show florystyczne. Do polski przyleciał z pokazem rosyjski topowy florysta Araik Galstyan. Takiego wydarzenia z takim rozmachem z taką ilością kwiatów jeszcze nie było. Bardzo dużo pracy  a czasu na przygotowania niewiele. Ale to już historia. Trzeba skupić się skupić i wrócić do rzeczywistości:) więc wracam :).
Dzisiaj kolejny czwartek, i kolejne suknie. Tak jak obiecałam, że do sukien z wyjątkowo atrakcyjnymi plecami będę wracać. Dzisiejsze suknie to nie tylko seksownie odkryte plecy, to zmysłowe dekoracje i wzory na nich. To trochę taka zabawa Pani Młodej, która jest bardzo odważna bo chce wiele pokazać ale zarazem pozostawia rąbek tajemnicy nieodkryty. Jak dla mnie niektóre z tych zdobień to małe dzieła sztuki,wyjątkowe, przykuwające wzrok oglądających. Każda Panna Młoda w tak zniewalającej sukni oczaruje swoich gości i tę najważniejszą osobę, swojego Męża:). Ja jestem nimi zauroczona i każdą chętnie bym na siebie założyła:).
















Żródła; modernweddingdresses-e.blogspot.com,  thebridelink.com, .bellethemagazine.com, boards.weddingbee.com,  molinadesign.comgozhy.com, redvelvetdiamond.wordpress.com, bestdestinationwedding.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz